wtorek, 9 września 2014

04. Z wykładu

Siemaneeeesss

Jak możecie poznać po tytule, jestem na wykładzie. xD Powinienem robić notatki ale nie bardzo mi się chce, zresztą jestem tu z Wolfem.
Ułożyliśmy plan, że jak mamy razem, to czasem on robi notatki a czasem ja. Tyle że Houston, mamy problem, bo nie potrafimy odczytać swojego pisma. XDDD Zresztą i tak się nie uczymy.

A z takich nowości toooo odnowili nam skejt. :D
Tylko że teraz przychodzi jeszcze więcej licealistów. Ehh no trudno, nowe rury są tego warte, te stare pękły po tym jak Stokrota na nich usiadł. XD Nie no, żartuję, tak serio to nawet nie wiem co się z nimi stało, ale przyszliśmy w zeszły pt a tu rury powyginane do środka, jakby coś je przygniotło. O.o

Iiii podobno niedługo przyjadą nowi mieszkańcy? Nie wiem, tylko July mi mówiła że coś planuje, bo dostała kaskę, hehe
Nwm czy bardziej liczę na nowych brosów czy dziewczyny, bo w sumie u nas jest po równo, przynajmniej w tych ulubionych. Ale mam nadzieję że żaden nie będzie do Pavv zarywał. >:(
Btw wszyscy mi mówią żebym się oświadczał, a ja nie chcę, bo kurde, jestem młody i mam masę czasu na ślub. xdd

Uhhh Pinkie do mnie nawala na GG

Pinkss: Howdyyyyy
Ja: W np się bawisz?
Pinkss: Nieee, nudzi mi sie po prostu, czekam az mi ciasto urosnie :( To w sumie dziwne, ze sie mowi, ze ciasto rosnie, a przeciez ciasto nie jest malym LPSkiem zeby roslo!!! Czemu sie nie mowi, ze sie powiekszylo???
Ja: Jfc czemu ty tak szybko piszesz XD
Pinkss: Jaaa szybko? No co ty, ja to pisze mega super duper wolno. Mamy tu taką persicę... Hahah persicę, ale to dziwnie brzmi. I ona ciagle siedzi przy tel i wypisuje smsy i kiedys tak przez przypadek zobaczylam ze ona pisze po miliard wykrzyknikow na koncu zdania, wiec hmm ona chyba sie nie liczy, w sensie, ona nie pisze szybko skoro pisze tylko wykrzykniki???
Ja: o.o
Pinkss: No co :(
Ja: Napisałaś to w ciągu 5 sekund
Pinkss: No iiiii?
Ja: Eh nieważne, ty jesteś Pinkie, ciebie nie da się ogarnąć
Pinkss: Well, duH! Ey wlasnie kiedy robimy maraton fima bo chce zdazyc przed premiera tego nowego filmu z EG, mysle ze ten film bedzie dziwny, bo poprzedni tez byl dziwny, a przeciez bylismy na tym w kinie, pamietasz jak Wolf protestowal???
Ja: Pamiętam, bo mu nie dali maskotki FS do zestawu z popcornem xDDD
Pinkss: A ty to ukradles maskotke RD!!! xd
Ja: Jesus no myslalem ze sa za darmo, byly ulozone w piramidke to wzialem z czubka jedna XDDDDD
Pinks: tO BYLA WYSTAWA
Ja: Wieeem, wypominasz mi to od roku
Pinks: Oki doki ja musze spadac bo mi sie to ciasto z patelni wylewa byeee
Ja: ??????????????

Pinkie, wtf, jaka patelnia XD

3 komentarze:

  1. Napisz wreszcie :c zrobisz notkę o wszystkich collie ( o rodzinie xD) ?
    ~Wilczek LPS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm... Czy Pinkie dobrze się czuje? xD
    Nie mogę doczekać się następnej notki...

    ~ Kevin

    OdpowiedzUsuń